Hij kan beter bij Groningen de stijgende lijn doorzetten en echt een jaar uitblinken. Het zou echt doodzonde zijn wanneer hij nu de FC verlaat. Ook voor de fans, die hebben de afgelopen jaren zich groen en geel geërgerd aan de meehobbelende Bacuna. Bovendien komt er met Buijs een trainer die ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/812836/-mijn-broer-is-helaas-geen-prof-beter-dan-de-meeste-eredivisie-buitenspelers-.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFxB_LmHsAUxP6J3b1sQfrX3_PnmQ