vrijdag 4 mei 2018

Inbraken bij agenten: verdachte gepakt voor diefstal dienstwapen

De politie heeft in het najaar al een verdachte opgepakt voor een inbraak in de woning van een agent van de eenheid Noord-Nederland. Bij de agent in de provincie Groningen werd een uniform buitgemaakt en het dienstwapen gestolen uit een kluis. Het wapen is teruggevonden.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Inbraken-bij-agenten-verdachte-gepakt-voor-diefstal-dienstwapen-23155288.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFRx2K82xFrg9ZczN-wCchbXMu49Q