De Onderdendamsterweg bij Winsum wordt in een rechte lijn verbonden met de N361. Een raadsmeerderheid steunt het voornemen van B en W. De Onderdendamsterweg gaat dwars door het centrum van het dorp en wordt steeds drukker. Er is veel zwaar verkeer en de verkeersonveiligheid is groot.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Onderdendamsterweg-Winsum-in-rechte-lijn-doorgetrokken-23037747.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFnnQh4o24xEFoYM1QR-fVSQGOPuw