In februari openden Bennie en José Smits hun brasserie Pand 147 aan de Venne in Winschoten. Buurman Martin Schipper is er niet blij mee. Sinds de opening van de horecazaak ondervindt Schipper naar eigen zeggen lawaaioverlast. ,,Het is alsof er een wasmachine draait met een bal erin'', ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Buurman-klaagt-over-brasserie-Pand-147-in-Winschoten-23037694.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHyUT_HrhZo83NPNC2gtLHCARLTmA