Volgens onafhankelijke deskundigen is het bedrijf hierdoor op papier niet langer aansprakelijk voor schikkingen om de aardbevingsschade in Groningen. Het intrekken van de aansprakelijkheidsverklaring gebeurde kort nadat de rechtbank vorig jaar de NAM schadeplichtig hield. Volgens Shell is de ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/shell-wij-nemen-problemen-in-groningen-serieus&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGi9dej5kxyrLK9PlFbrua4uX6UeA