Shell is het niet eens met de conclusie dat het olie- en gasconcern zich zou onttrekken aan aansprakelijkheid voor schulden van dochterbedrijf NAM. Ook de NAM heeft inmiddels gereageerd. 'Als aandeelhouder nemen wij de problemen in Groningen serieus en werken mee aan een oplossing', meldt ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189479/Shell-Wij-nemen-de-problemen-in-Groningen-serieus&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG0nr7I6xy1dVMeNgKWuoqAtVqvxw