FC Groningen heeft de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag gewonnen. In het Cars Jeans stadion werd het 0-3 voor de ploeg van trainer Faber. Kort voor rust zette de Japanner Doan de Groningers op 0-1. Hij profiteerde van slecht uitverdedigen van Gorter. Na rust maakte Idrissi de 0-2. Kort voor het ...
meer http://ift.tt/2zXSyAo