zaterdag 2 december 2017

Eerste uitwinst voor FC Groningen in eredivisie

FC Groningen nam zaterdagavond flink wat afstand van de onderste plaatsen door de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag met 3-0 te winnen. Het was de eerste uitzege dit seizoen in de eredivisie. FC Groningen blijft ondanks de winst dertiende staan met 15 punten uit 14 wedstrijden. In een saaie eerste ...

meer http://ift.tt/2AOIERr