zaterdag 2 december 2017

FC Groningen wint in Den Haag van ADO

FC Groningen heeft voor het eerst dit seizoen punten gepakt op vreemde bodem. Het won in Den Haag met 3-0 van ADO. ADO had de overhand in de matige eerste helft, al was ADO's enige kans een schot van Abdenasser El Khayati (naast). Groningen liet zich pas kort voor rust gelden: Tom van Weert ...

meer http://ift.tt/2zVIVlD