FC Groningen heeft zaterdagavond drie punten overgehouden aan het bezoek aan ADO Den Haag. Het team van Ernest Faber won dankzij treffers van Ritsu Doan, Oussama Idrissi en Juninho Bacuna met 0-3 en dat betekende een einde aan een reeks van vijf verloren uitduels in competitieverband.
meer http://ift.tt/2AQO2Uo