woensdag 4 oktober 2017

Ben Feringa een jaar later: 'Gelukkig ben ik ook nog wel eens in het lab'

Want dat is toch waar het om gaat.'' Woensdag was hij niet in Groningen om met zijn groep de bekendmaking van de volgende Nobelprijs te volgen.

meer http://ift.tt/2xRYVTS