Groningen
woensdag 4 oktober 2017
Ben Feringa een jaar later: 'Gelukkig ben ik ook nog wel eens in het lab'
Want dat is toch waar het om gaat.'' Woensdag was hij niet in
Groningen
om met zijn groep de bekendmaking van de volgende Nobelprijs te volgen.
meer
http://ift.tt/2xRYVTS
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen