Groningen
woensdag 21 juni 2017
Gemeente Winsum: Doe aangifte van vandalisme
Vandalen hebben afgelopen weekend huisgehouden in Winsum. De gemeente roept op om slachtoffers van vernielingen aangifte te doen.
meer
http://ift.tt/2sVu7iJ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen