woensdag 21 juni 2017

Gemeente Winsum: Doe aangifte van vandalisme

Vandalen hebben afgelopen weekend huisgehouden in Winsum. De gemeente roept op om slachtoffers van vernielingen aangifte te doen.

meer http://ift.tt/2sVu7iJ