zaterdag 4 maart 2017

Staat moet verantwoordelijkheid nemen in Groningen

opinieDe Staat moet verantwoordelijkheid nemen voor de afwikkeling van schade als gevolg van de aardgaswinning in Groningen, betoogt Janet van ...

meer http://ift.tt/2lHtNMC