vrijdag 3 maart 2017

'Je moet Groningen leegpompen en ontruimen'

En wat te doen met alle inwoners van Groningen die met schade zitten? 'Gewoon ontruimen', is zijn oplossing. 'Zat plek in Nederland. Rotterdam!

meer http://ift.tt/2m0cnOL