Groningen
vrijdag 3 maart 2017
'Je moet Groningen leegpompen en ontruimen'
En wat te doen met alle inwoners van
Groningen
die met schade zitten? 'Gewoon ontruimen', is zijn oplossing. 'Zat plek in Nederland. Rotterdam!
meer
http://ift.tt/2m0cnOL
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen