dinsdag 21 maart 2017

In gesprek met de provincie over energie van de toekomst

De provincie Groningen nodigt Groningers in maart en april uit om in gesprek te gaan over het nieuw beleid om duurzame energie te vormen.

meer http://ift.tt/2n91OcR