Groningen
dinsdag 21 maart 2017
In gesprek met de provincie over energie van de toekomst
De provincie
Groningen
nodigt Groningers in maart en april uit om in gesprek te gaan over het nieuw beleid om duurzame energie te vormen.
meer
http://ift.tt/2n91OcR
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen