Groningen
dinsdag 3 januari 2017
Hateboer: "Ik hoef niet per se weg deze winter"
Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin bij
Groningen
en hoef daarom ook niet per se weg deze winter", aldus Hateboer in gesprek met RTV Noord.
meer
http://ift.tt/2i7AAyn
‹
›
Homepage
Internetversie tonen