dinsdag 3 januari 2017

Hateboer: "Ik hoef niet per se weg deze winter"

Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin bij Groningen en hoef daarom ook niet per se weg deze winter", aldus Hateboer in gesprek met RTV Noord.

meer http://ift.tt/2i7AAyn