Groningen
zaterdag 8 augustus 2015
Scooterrijder negeert stopteken en krijgt drie boetes
GRONINGEN - Een 17-jarige scooterrijder uit Groningen heeft vrijdagnacht drie boetes gekregen voor het negeren van een stopteken, rijden zonder rijbewijs en omdat hij te hard reed.
via
http://ift.tt/1T4InNA
‹
›
Homepage
Internetversie tonen