zaterdag 8 augustus 2015

Scooterrijder negeert stopteken en krijgt drie boetes

GRONINGEN - Een 17-jarige scooterrijder uit Groningen heeft vrijdagnacht drie boetes gekregen voor het negeren van een stopteken, rijden zonder rijbewijs en omdat hij te hard reed.

via http://ift.tt/1T4InNA