maandag 6 juli 2015

Tuin in Stad moet vertrekken

GRONINGEN - Het project Tuin in de Stad moet vertrekken van het terrein aan de Friesestraatweg. Dat vinden althans de raadsfracties van VVD en CDA.

via http://ift.tt/1S36LJC