Groningen
maandag 6 juli 2015
Tuin in Stad moet vertrekken
GRONINGEN - Het project Tuin in de Stad moet vertrekken van het terrein aan de Friesestraatweg. Dat vinden althans de raadsfracties van VVD en CDA.
via
http://ift.tt/1S36LJC
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen