vrijdag 3 juli 2015

Provincieschaap vloert reuzenberenklauw

GRONINGEN - De reuzenberenklauw staat vol in bloei. Mooi voor hobbyfotografen. Minder leuk voor mens en dier die met de plant in aanraking komen.

via http://ift.tt/1UgIMur