GRONINGEN - De bouw van het Groninger Forum wordt pas in februari volgend jaar hervat. De bouw werd half februari dit jaar stilgelegd om onderzoek te doen naar aardbevingsbestendig bouwen. Gemeente NAM en ministerie EZ hebben daarover een akkooord bereikt.
via http://ift.tt/1FXHBoB