donderdag 9 juli 2015

Herewegviaduct gaat maand lang dicht

GRONINGEN - Het viaduct aan de Hereweg wordt opgeknapt en daarom wordt deze vier weken lang afgesloten voor verkeer.

via http://ift.tt/1MiKAgX