Groningen
donderdag 9 juli 2015
Herewegviaduct gaat maand lang dicht
GRONINGEN - Het viaduct aan de Hereweg wordt opgeknapt en daarom wordt deze vier weken lang afgesloten voor verkeer.
via
http://ift.tt/1MiKAgX
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen