GRONINGEN - Bij de Jumbo aan het Groningse Overwinningsplein is zondagavond 31 mei een explosie gehoord. De knal heeft een raam van de supermarkt beschadigd. Het is de tweede maal dat een supermarkt van Jumbo het doelwit is. Op 8 mei werd een bom gevonden bij de Jumbo aan de Wilhelminakade.
via http://ift.tt/1Q9wjcl