donderdag 4 juni 2015

Opnieuw explosief bij Jumbo

Bij een Groningse Jumbo-supermarkt is zondag opnieuw een explosief gevonden. Deze keer ging het explosief wel af en raakte een raam beschadigd, meldt de politie donderdag. In de nacht van 8 op 9 mei werd bij een Jumbo aan de Wilhelminakade in Groningen ook al een bom gevonden. De politie neemt de zaak hoog op. Er werken twintig rechercheurs aan de zaak.




via http://goo.gl/PcdHLn