Groningen
dinsdag 14 april 2015
Winschoter: Blauwestad is prachtig
De onderstaande ingezonden brief van de geboren Winschoter Peter Prak werd dinsdag geplaatst in de Volkskrant.
via
http://ift.tt/1Hn8Kqn
Nieuwere post
Oudere post
Homepage