GRONINGEN - De bekerfinale die FC Groningen zondag 3 mei in de Rotterdamse Kuip speelt tegen PEC Zwolle kom tlivi op een groot scherm op de Grote Markt. Het stadsbestuur heeft dat aan initiatiefnemers Henk Wustenveld en Sil Doeksen laten weten.
via http://ift.tt/1JG3cpY
via http://ift.tt/1JG3cpY