Groningen
woensdag 15 april 2015
Soap rond fotocamera
GRONINGEN - De Groninger reclameondernemer Gerard de Boer eist zijn gestolen camera op bij politie en justitie. ,,Volgens de wet ben ik eigenaar'', zegt De Boer.
via
http://ift.tt/1yqfvWr
Nieuwere post
Oudere post
Homepage