Groningen
woensdag 15 april 2015
Eindelijk nieuwe beheerder voor Meet
BELLINGWOLDE - Dorpshuis De Meet heeft met het bedrijf Re-Horeca eindelijk een nieuwe beheerder. Dat zegt PvdA-wethouder Bart Huizing (foto) van Bellingwedde.
via
http://ift.tt/1augGZs
Nieuwere post
Oudere post
Homepage