Groningen
zaterdag 18 april 2015
Oldtimer rijdt Gronings huis binnen, één gewonde
In Wirdum (Groningen) is zaterdag een oldtimer een huis binnengereden. Dat gebeurde nadat de auto was aangereden door een busje, op de kruising van de Rijksweg met de Eekwerderweg.
via
http://goo.gl/kb3ZAx
‹
›
Homepage
Internetversie tonen