zaterdag 18 april 2015

Oldtimer rijdt Gronings huis binnen, één gewonde

In Wirdum (Groningen) is zaterdag een oldtimer een huis binnengereden. Dat gebeurde nadat de auto was aangereden door een busje, op de kruising van de Rijksweg met de Eekwerderweg.



via http://goo.gl/kb3ZAx