GRONINGEN - Soms is een huis zó zwaar beschadigd dat opknappen geen zin heeft. De bewoners zijn bang dat het instort, willen weg maar kunnen niet weg. Niemand wil een huis kopen dat zo veel te lijden heeft onder de aardbevingen.
via http://ift.tt/1BozXl1
via http://ift.tt/1BozXl1