GRONINGEN - De provincie moet duurzaam. Dat vindt het rijk althans. In Groningen moeten wij 855,5 megawatt opwekken. Daarom worden er grote windparken gebouwd. Onder andere langs de N33 bij Meeden.
via http://ift.tt/1GUoWzY
via http://ift.tt/1GUoWzY