donderdag 5 maart 2015

Piano Hoofdstation 'op toernee': gemis voor reizigers

GRONINGEN - De 'social piano' van het Hoofdstation in Groningen is weg. Het hoekje waar de piano stond, is leeg (foto). Het instrument bracht sinds eind oktober vertier in de hal van het monumentale gebouw.



via http://ift.tt/1wYXCYG