woensdag 4 maart 2015

Het gasdebat in de Tweede Kamer

GRONINGEN - De Tweede Kamer vergadert vandaag met minister Kamp over de gaswinning. Op 18 februari publiceerde de Onderzoeksraad voor Veiligheid een rapport waarin de regering en de NAM flink werden aangepakt. Het draaide om geld en niet om de veiligheid.Het debat is inmiddels afgelopen.



via http://ift.tt/1EL8BLZ