De Partij voor de Dieren (PvdD) heeft het gehad met de koers die minister Henk Kamp (Economische Zaken) volgt bij de gaswinning in Groningen. Tweede Kamerlid Esther Ouwehand (PvdD) dient dinsdagavond een motie van wantrouwen in omdat Kamp de gaswinning niet verder wilde beperken en er volgens haar door zijn beleid „willens en wetens” mensen in gevaar worden gebracht.
via http://goo.gl/oUqNVp