maandag 16 maart 2015

Groningers gaan in beroep

De Groninger Bodem Beweging (GBB), Milieudefensie, de Natuur en Milieufederatie Groningen en de Waddenvereniging zijn in beroep gegaan bij de Raad van State tegen het gaswinningsbesluit van minister Kamp (Economische Zaken).




















via http://goo.gl/hFQQQY