maandag 16 maart 2015

Al bijna €400 voor nieuwe stationspiano

GRONINGEN - “We raken blijkbaar een gevoelige snaar.” Dat melden initiatiefnemers Chris Garrit en Hotze Hofstra. De mannen zijn zondagmiddag een crowdfunding actie gestart voor een nieuwe piano op het Hoofdstation van Groningen.



via http://ift.tt/1GKS0X0