vrijdag 6 maart 2015

Dijsselbloem: gaswinning levert steeds minder geld op

Het kabinet loopt tot dusver dit jaar al 1 tot 1,5 miljard euro mis door de lagere gasprijs en de verminderde gaswinning in Groningen. Dat heeft minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën gisteren gezegd in het televisieprogramma Pauw.



via http://goo.gl/aCKs5d