Het kabinet loopt tot dusver dit jaar al 1 tot 1,5 miljard euro mis door de lagere gasprijs en de verminderde gaswinning in Groningen. Dat heeft minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën gisteren gezegd in het televisieprogramma Pauw.
via http://goo.gl/aCKs5d
via http://goo.gl/aCKs5d