donderdag 5 februari 2015

Weer verkeerslichten weg op Ring Groningen

GRONINGEN - De verkeerslichten op de ringweg van Groningen, bij de Bedumerweg, branden vrijdag voor het laatst. Vanaf maandag rijdt het verkeer over nieuwe toe- en afritten. Komend weekeinde is afslaan vanwege de ombouw niet mogelijk.



via http://ift.tt/1D1VpB6