GRONINGEN - De verkeerslichten op de ringweg van Groningen, bij de Bedumerweg, branden vrijdag voor het laatst. Vanaf maandag rijdt het verkeer over nieuwe toe- en afritten. Komend weekeinde is afslaan vanwege de ombouw niet mogelijk.
via http://ift.tt/1D1VpB6
via http://ift.tt/1D1VpB6