GRONINGEN - De Nederlandse Aardolie Maatschappij wil de resterende 11.345 schademeldingen die nog in behandeling zijn voor het einde van het jaar afhandelen. Het gaat om schade die voor 1 januari dit jaar is ontstaan door aardbevingen. Met ingang van vorige maand handelt het Centrum Veilig Wonen in Appingedam de schade af.
via http://ift.tt/1AvSqBw
via http://ift.tt/1AvSqBw