zondag 18 januari 2015

VVD-Kamerlid Leegte gaat niet meer over gaswinning in Groningen

Tweede Kamerlid René Leegte voert voor de VVD niet langer het woord over de gaswinning in Groningen. Leegte maakte dit vanavond bekend. Eerder dit weekeinde maakte hij al excuses voor een telefoongesprek dat hij vrijdag in de trein voerde na een werkbezoek in het door aardbevingen getroffen Groningen.



via http://goo.gl/hC3UEu