Groningen
zondag 18 januari 2015
Leegte is geen woordvoerder meer
DEN HAAG - Kamerlid René Leegte is namens de VVD niet langer woordvoerder als het gaat om de gaswinning en de aardbevingen. Leegte legt het woordvoerderschap zelf neer.
via
http://ift.tt/1BOPkb2
Nieuwere post
Oudere post
Homepage