Groningen
zondag 18 januari 2015
Rene Leegte legt woordvoerderschap aardgaswinning neer
DEN HAAG - Kamerlid Rene Leegte is namens de VVD niet langer woordvoerder als het gaat om de gaswinning en de aardbevingen. Leegte legt het woordvoerderschap zelf neer.
via
http://ift.tt/1BOJUN9
‹
›
Homepage
Internetversie tonen